Subject: Re: Zlata Houšková - vítězka Ženy region u za P rahu
From: Josef Schwarz <[log in to unmask]>
Date:Wed, 15 Aug 2012 08:42:10 +0200

ano, je jistě krásné vyhrát na základě zmanipulovaného hlasování. Za
zmanipulované hlasování považuji takové, při němž se určitému okruhu
osob rozešle instrukce, aby v té a v té soutěži hlasovali pro určitou
osobu. A dotyční jak ovečky pro danou osobu hlasují, protože jiné
osoby ze soutěže neznají a nemají čas nebo zájem zjišťovat si
informace o dalších účastnících. Proč má asi největší počet hlasů
(1220) východočeská politička Václava Domšová působící v řadě funkcí
(viz Wikipedie)? Spamovací adresáře její nebo jejích pomocníků asi
budou větší než celá konference Knihovna...

Myslím, že se můžeme nedočkavě těšit na výsledky další podobné
soutěže, totiž volby prezidenta republiky ČR.