Subject: Nominace a hlasování pro Zlatu Houškovou v soutěži Žena regionu 2012
From:Knihovna Žilina <[log in to unmask]>
Date:Thu, 26 Jul 2012 12:32:43 +0200

Vážené kolegyně, vážení kolegové,
dovolte mi Vás oslovit v letním čase s mimořádnou informací.
Někteří z Vás možná v minulých letech zaznamenali nyní již prestižní soutěž Žena regionu
http://www.zenaregionu.cz/clanky/o-soutezi-zena-regionu

Ráda bych Vám sdělila, že jsem do letošního ročníku nominovala naši kolegyni Zlatu Houškovou, která to s menším překvapením :-) přijala.

Měla jsem tu čest vyhrát loni regionální kolo této soutěže za Středočeský kraj (za vedení Obecní knihovny a kulturní činnost v Žilině, v okrese Kladno).
Při přemýšlení, komu bych tento zážitek přála v letošním roce, mě z našeho oboru jednoznačně napadla právě Zlata Houšková, která si jistě (nejen) toto ocenění zaslouží.
Věřím, že můj názor budou sdílet mnozí z Vás, a proto zasílám odkaz, kde můžete Zlatu H. svým hlasem podpořit mezi ostatními ženami
http://www.zenaregionu.cz/zena-regionu-2012/on-line-hlasovani
Určitě ji hned na stránce objevíte :-)

Hlasování probíhá do 13. 8. 2012.

Přeji Vám krásné léto a držím Zlatě palce!

Lenka Šimková
(šéfredaktorka časopisu Čtenář: měsíčník pro knihovny, knihovnice Obecní knihovny v Žilině)
http://www.knihovnazilina.unas.cz

Žena regionu 2011
http://kladensky.denik.cz/zpravy_region/zena-regionu-titul-je-pro-me-spise20110831.html