Subject: Homerova: Kapitoly z dejin evropskeho mesta
From: Lenka Vavruskova <[log in to unmask]>
Date:Mon, 2 Apr 2012 14:51:08 +0200

Vážení kolegové,

přeposílám vám nabídku knihy

děkuji a pžeji krásný den

Lenka Vavrušková

posílám nabídku své knihy o vývoji evropského města, od jeskyně, města
antického. středověkého, barokního, 19, století, až po současnost. Vyjde asi v
polovině května. Dostala jsem jako bonus od nakladatelství Akropolis, 60
výtisků za nižší cenu, cca 200 Kč, cena v obchodě bude přes 300 Kč, 350
stran textu a obrázků. Knihy s nižší cenou jsou určeny především pro
vzdělávací instituce. Text je vhodný pro čtenáře, kteří se zajímají o historii,
pro studenty SŠ, muzea, knihovny atp. Jde o literaturu naučnou, nikoliv
odbornou. Do textu jsem dala věci u nás zatím málo publikované, např. denní
život v různých historických obdobích. Protože nakladatelství nedělá reklamu,
doporučili mi, abych informovala své známé, tzv. cílovou skupinu, což činím.
Prosím, pokud máte známé v knihovnách, poslete jim tento mail. Je mi známo,
že české knihovny nemají peněz nazbyt. Městská knihovna už si zamluvila 20
levnějších výtisků. Omlouvám se a děkuji. S pozdravem,

Marie Homerová