Subject: hledám zaměstnání
From: Miluše Šenková <[log in to unmask]>
Date:Sun, 22 Apr 2012 13:23:55 +0200

hledám zaměstnání v knihovně v Brně nebo v jeho okolí.
Ráda bych uplatnila znalosti, které jsem získala praxí ve veřejných
knihovnách a ve školní knihovně. Pracovala jsem ve větším kolektivu na
pozici řadového zaměstnance, mám zkušenosti se samostatnou prací,
také jako vedoucí oddělení.
Mohu nabídnout organizační schopnosti, pracovní elán a cílevědomost,
uživatelskou znalost práce na PC a se skenerem na dobré úrovni.
Chtěla bych se zdokonalit v tom, co již znám, a naučit se něco nového.
Životopis posílám v příloze.
Do nového zaměstnání mohu nastoupit od 1. 6. 2012.
Předem děkuji za projevený zájem.
Zdraví Miluše Šenková

Kontakt:
e-mail: [log in to unmask]