Subject: Re: Ad optimalizace (2500 knihoven bude odpojeno od internetu)
From: Knihovna Vøesina <[log in to unmask]>
Date:Wed, 29 Feb 2012 14:21:08 +0100

Jsem knihovnici v malé obecní knihovně. Nebudu popírat, že internet ve velkých městských knihovnách je využíván o hodně více než v malých. Ale zrušením internetu, neomezíme jen přístup těch, kteří ho v knihovně používali, ale také to stíží práci nám knihovnicím, které internet k práci potřebujeme ? zruší to možnost využití on-line katalogu, a jiných služeb spojených se samotnou práci v knihovně a spoustu práce si budeme opět muset vzít domů a dělat ho doma na svých počítačích po večerech.

Hurníková Kateřina, knihovnice
tel. 732 30 78 53
www.knihovna-vresina.estranky.cz