Subject: Re: K problematice rovneho pristupu k VKIS
From: Josef Schwarz <[log in to unmask]>
Date:Fri, 10 Feb 2012 12:21:13 +0100

zajímalo by mě, nakolik je v daném kontextu metodického vyjádření
ministerstva legální existence Studovny vědeckých pracovníků v Národní
knihovně, z jejíhož užívání jsou vyloučeny poměrně široké skupiny
uživatelů  (viz
http://www.nkp.cz/pages/page.php3?page=sluz_svp_vyp_rad.htm ). Může
někdo kompetentní odpovědět?

S díky a pozdravem