Subject: Re: Jednotna informacni brana CASLIN
From: "J.Kastl / E-mail /" <[log in to unmask]>
Date:Tue, 12 Feb 2002 14:46:22 +0100

> From:           Pavel Krbec <[log in to unmask]>
> Send reply to:  [log in to unmask]
> To:             [log in to unmask]
> Subject:        Re: Jednotna informacni brana CASLIN
> Date sent:      Sun, 10 Feb 2002 23:15:48 +0100
>
> Dekuji kolegovi Kastlovi za pripominku, budeme se ji zabyvat. Omlouvam se
> clenum konference - upozorneni tykajici se menu.php asi neni urceno vsem
> jejim clenum.  :-)

  S omluvou uznavam, ze toto moc do KNIHOVNY nepatri. Obvykle se takoveto
  chyby sdeluji autorum nevybiravym zpusobem do logu. Ovsem kdyz podstata
  chyby nasvedcuje tomu, za programator ani netusi, kde error_log lezi,
  je potreba napsat pokud mozno vybiravym zpusobem jinam. Hlavne aby na
  to pak i jini lide nezacali klikat a nevzniklo neco jako Dos-utok.

  Co ale do KNIHOVNY patri je vec, ze takoveto chyby je treba nachat
  opravit okamzite! A pokud vse jeste budu psat na vice mist, tak si to
  nejprve necham od nekoho jineho odzkouset, nez od cloveka, ktery mi
  pouze sebevedome rekl - jako dela vetsina nasich programatoru - ze to
  vse ma o.k.
                                   S pozdravem               J.Kastl