Subject: Re: Jednotna informacni brana CASLIN
From: Pavel Krbec <[log in to unmask]>
Date:Sun, 10 Feb 2002 23:15:48 +0100

Dekuji kolegovi Kastlovi za pripominku, budeme se ji zabyvat. Omlouvam se
clenum konference - upozorneni tykajici se menu.php asi neni urceno vsem
jejim clenum.  :-)

Zdravim

Pavel Krbec

On Fri, Feb 08, 2002 at 03:54:41PM +0100, J.Kastl / E-mail / wrote:

>    Bylo by velmi dobre, kdyby autor  menu.php  na  dec59.ruk.cuni.cz
>    si skript rychle opravil.
>    Kdyz se skriptu zadaji nepredpokladane parametry, tak zacne cyklit.
>
>    Ale to uz tady jednou bylo, jak me za to kdysi chteli svleci z kuze.
>    Ale ja to nedelam schvalne!  Muj klient si totiz vysvetlil parametr
>    &sub ve frame(u) na  jib-info.cuni.cz  jako znak Unicodu "subset of"
>    ( 2282 ) a poslal ho iniciativne (podle W3.ORG) v UTF-8 jako E2 8A 82 .
>    Doufam, ze jsem Vam tim nejak nazahltil WWW.CUNI.CZ.  Ale programy
>    by se mel kazdy alespon trochu doladit.

> [...]

     Pavel Krbec                                  phone : +420 2 24491232
     Charles University                           fax   : +420 2 24491588
     Computer Science Centre                      e-mail: [log in to unmask]
     Ovocny trh 3
     Prague 1