Subject: Re: Jednotna informacni brana CASLIN
From: "J.Kastl / E-mail /" <[log in to unmask]>
Date:Fri, 8 Feb 2002 15:54:41 +0100

> Vazene kolegyne, vazeni kolegove,
>
> dnes byla otevrena ve forme testovaciho poloprovozu pro vas i vase uzivatele
> Jednotna informacni
> brana CASLIN http://octopus.ruk.cuni.cz/ (kdo ma starou adresu s V po
> lomitku, opravte si, prosim).
> Uvodni informace byly publikovany v poslednim cisle casopisu Ikaros
> http://ikaros.ff.cuni.cz/2002/c02/jib.htm
> dalsi informace jsou k dispozici na http://jib-info.cuni.cz/. Verime, ze
> Jednotna informacni brana usnadni a zprijemni
> vasi praci s ruznymi informacnimi zdroji a tesime se na vase podnety,
> [...]

   Bylo by velmi dobre, kdyby autor  menu.php  na  dec59.ruk.cuni.cz
   si skript rychle opravil.
   Kdyz se skriptu zadaji nepredpokladane parametry, tak zacne cyklit.

   Ale to uz tady jednou bylo, jak me za to kdysi chteli svleci z kuze.
   Ale ja to nedelam schvalne!  Muj klient si totiz vysvetlil parametr
   &sub ve frame(u) na  jib-info.cuni.cz  jako znak Unicodu "subset of"
   ( 2282 ) a poslal ho iniciativne (podle W3.ORG) v UTF-8 jako E2 8A 82 .
   Doufam, ze jsem Vam tim nejak nazahltil WWW.CUNI.CZ.  Ale programy
   by se mel kazdy alespon trochu doladit.

                                  S pozdravem              J.Kastl