Subject: Re: Zahada Muzu statecnych srdci (30. srpna 2000)
From: Anna Konopaskova <[log in to unmask]>
Date:Thu, 31 Aug 2000 06:10:31 +0200

Vazeny pane Chrouste,
k memu velkemu prekvapeni jsem neuspela ani na amazon.com. V Ottove slovniku
jsou vyjmenovana Curwoodova dila v anglictine a je tam poznamka, ze bylo
prelozeno skoro vse, ale ceske nazvy u toho nejsou. V elektronickém katalogu
Narodni knihovny jsem nasla jeste jedno ceske vydani Muzu statecnych srdci
Název/Autor Muzi statecných srdcí
Autor Curwood, James Oliver
Nakl. údaje Praha : F. Kosek, 1947
Rozsah 260-[II] s. ; 8°
Jazyk cze
Signatury II 032376
Císlo zázn.v bázi 0670384
ktere jsem Vam zkopirovala. Mozna by tam mohl byt uveden nazev originalu.
Snad se Vam nekdo z NK ozve.
Uspech v dalsim patrani preje Anna Konopaskova